2011. április 6., szerda

Fejlemények.. :)

Hello Mindenkinek!
Döntöttem, emberek! Lehet, hogy valakinek fog tetszeni és valakinek nem. Az utolsó fejezet címe, amit kaptok tőlem a "Mindenre fény derül" (azaz a 23. fejezet). Úgy döntöttem, hogy a további részeket nem fogom fejezetre bontani, hanem írok egy utolsó (körülbelül 3000 szavas) fejezetet és így lezárom a 'Diaries of Vampire'-t. Nem lesz folytatás, ne haragudjatok! Ha kíváncsiak lettetek volna rá, akkor hálásan köszönöm, mert rohadt jól esik, hogy tényleg ennyi embernek tetszik a történet! ♥♥ (majd a 23. fejezet végén megtudjátok, hogy mi lett volna a második kötet). 
Míg kibírjátok a szünetet (tényleg bírjátok ki!), addig kaptok egy kis spoiler-t. Jó olvasást!

● valaki meg fog halni
● kiderül valakiről valami (Margaret)
● a szörnyt legyőzik (Stefike újra a régi.. -.- xD)
● happy end

Egy kis részlet a történetből:
"A ház előtt Bonnie árcsorgott türelmetlenül. Jól látom, hogy kissé didereg is? Igaz, hideg volt, de a vámpírokra ez nincs nagy hatással, hiába érző lények vagyunk. Mosolyogva léptem oda hozzá, még ha Ő nem is bír annyira.
- Na, mi a helyzet? – érdeklődtem tőle, és az arcát figyeltem. Amelyet göndör barna hajzuhatagok kereszteznek. Egy elismerő mosoly suhant át az arcomon, mikor megláttam a kezében a bőrkötésű vastag könyvet. Az a Grimoire volt.
- Tényleg zavarodottnak tűnik – állapította meg. Ezzel nem sokat jutottunk előre.
– viszont, tehetek valamit ez ellen. – mondta egy sejtelmes vigyorral az arcán." 

Nem sok, de ez van. Meg kell említenem még valamit, nagyon-nagyon szépen köszönöm a sok-sok elismerő kommentárt a 'szünet'-hez. Ti vagytok a legjobbak! ♥ Mindig elmondom, hogy ezt, sose gondoltam volna. Nagyon-nagyon-nagyon (elmondhatatlanul) köszönöm! ♥

nicolee voltam.. :)

2 megjegyzés:

  1. Hát én ezt bepipáltam hogy tetszik is,meg azt is hogy nem...Már nagyon várom a kövit és biztos valami jó dolgot hozol ki a végéből,de csak azért nem tetszik mer a végéből....kár hogy nem lesz több :/
    Puszi :)
    Nessie

    VálaszTörlés
  2. szia :)
    Nagyon jó lett az új dizi :D
    Olyan kár, hogy már csak egy fejezet van vissza. De ugye nem hagyod abba az írást?
    Olyan rég beszéltünk. Meddig lesz még szünet?
    pusziipacsii<3

    VálaszTörlés

látogató van itt