2011. május 5., csütörtök

Helló Mr és Miss!

Kezdjük ott, hogy fáradt vagyok. Tegnap már ilyenkor aludtam, mivel nem volt gép, ugyanis meghalt a vinyóm. Szegény drága. Na, nem baj. A fejezettel kapcsolatban pedig az, hogy felrakom most. Úgy volt, hogy bétázzák, és bétázták is, de őszintén megmondva, nincs kedvem átírni. 1) mert most bealszom mindjárt 2) már meg sem, de most visszakerestem az e-mailem között és felrakom. Tehát, esetleges hibákért millió bocsánatot kérek. Itt most vége tér a "Diaries Of Vampire" pályafutásom, de nem most láttatok utoljára. Nagyon köszönöm, hogy lelkesek voltatok mindvégig és olvastátok a történetemet. Ti vagytok a legjobbak! ♥ És amint tudom kirakom a cseréket, csak most nincsen PS-em, és nem tudok mivel szerkeszteni. De mindent megszerzek, ígérem! 


naa... -.- 2003-as Word-öt raktak rá én meg 2007-esbe írtam. Holnap felrakom! Bocsi. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

látogató van itt