2011. január 18., kedd

12. fejezet

Jó napot kívánok, hölgyeim és uraim!
Hát ismét eltelt egy hét, újra itt a Kedd. Újra itt egy hét és hát nem tudom ki hogy van vele de én nem akarok a suliba ülni, de hát muszáj. Még nem kaptuk ki a félévit, viszont, úgy tudom hogy mindenből ötös leszek, szóval nincs para. xD A tiétek milyen lett/lesz? Írjátok le a kommentbe (nagyon örülnék neki hogyha nyomnátok egy két bejegyzést vagy "tetszik"-et. -> Ezt most vezettem be. ) Szeretnék egy kis leírást a történethez mivel lehet össze-visszának tűnhet. Jenna amikor elmegy Loockwood-ékhoz és Alaric-hoz akkor az egy másik napon történik, két cselekmény szál fut egyszerre. Mikor Elena és Damon "jelenet" van akkor az már szintén egy másik időpontban történik. ( Remélem érthető, mert nem vagyok jó magyarázó. ^^" ) Tehát, mikor Jennáékról írok akkor "tegnap" van, mikor Elenáékról akkor meg "ma". A következő fejezetekben már minden visszatér a régi kerékvágásba, és mostantól úgy néz ki hogy E/3. személybe írok. Mint "kívülálló", azaz a mesélő. Mondom hogy nem vagyok jó magyarázó. XD Az új kinézetet nem tudom mikor rakom fel, még tervezgetem, addig remélem nem baj hogy így "szalad" az egész oldal. ( kész. )


Alaric mély levegőt vett, nem tudta hogyan kezdjen hozzá. Egyenetlenül lélegzett, megfogta Jenna kezét s leültette a kanapéra. Tisztában volt azzal, hogyha elmondja ezt a „titkot” akkor a nőt akár örökre is elveszítheti. De erre nem lett volna képes, elég volt neki hogy Isobel elhagyta, annak idején.
- Mond valamit neked az, hogyha azt mondom.. – nyelt egyet. – vámpír?! – Alaric legbelül azt remélte, hogy tudja a nő és nem kell elmondania.
- Hogy vámpírok? – kérdezte Jenna s magában kuncogni kezdett. Ugyan már, hiszen mindenki tudja, hogy ez csak badarság. Rég "kihaltak", és akkor is csak egy legenda volt. Egyáltalán nem valós. Legalábbis tudása szerint. Megpróbálta nem elnevetni magát s úgy folytatni. – Azt tudom, hogy csak egy legenda. – válaszolt mosolyogva.
- Hát.. nem az – mondta komoran a férfi, ekkor lefagyott Jenna arcáról a mosoly.
- Hogy érted, hogy nem az?
- Úgy, Jenna, hogy még mindig élnek és nem más helyen, mint Mystic Falls-ba. Túl sok „erővonal” találkozik itt ebben a kisvárosban. És szörnyű, de szörnyű dolgok történnek és történtek titokban. – megint mély levegőt vett és neki kezdett ismét a mondókájának. Meg sem várta, hogy talán a nő reagál valamit. – Rejtőzködve élnek közöttünk, legtöbbjük egy gyűrűt visel, amelyen varázsige van, hogy ne égjenek el a napon. Manipulálni tudják az embert, a gondolatait irányítani. Kivéve, ha van a szervezetükbe vagy valamilyen ékszerükben egy verbéna nevű növény, mely legyengíti őket, hogyha más emberekbe harapnak. Viszont, ha ékszerben van, akkor nem sikerül megigézniük minket. Ezen kívül még gyorsan futnak, kifejlettek az érzékszerveik, de nagyon. – foglalta össze röviden. Jenna szemei elkerekedtek, nehéz volt megemésztenie a hallottakat, talán jobb lett volna, hogyha a férfi még sem mondja el neki, mi folyik itt valójában.
- Szóval az a sok állattámadás.. azaz – mondta remegő hangon s a könnyeivel küszködött.
- Azokat igazából vámpír okozta. Igen. – fejezte be a mondatot a nő helyett s bólintott egyet. A kamrába ment ahol növények és különféle fegyverek sorakoztak. Pár perc múlva visszament Jennához és odaadta neki a növényt.
- Ez a verbéna. Semmilyen körülmények között ne, ismétlem, NE vedd le! Tedd bele az egyik ékszeredbe! – utasította. Jenna megragadta a nyakláncát és szétnyitotta, belehelyezte a kis növényt és hálásan nézett Alaricra. A férfi nem viszonozta a tekintetet, folytatta tovább komor hangon.
- Emlékszel, mikor a városba jöttem? – a nő nem válaszolt, csak bólintott egyet. – Hát, mit is mondjak? Mondjam talán úgy, hogy másodállásban vámpírvadász vagyok? – kérdezte nevetve. Jenna csodálkozva nézett rá, nem tudta elhinni, hogy a férfi nap, mint nap kockáztatja életét.
- De, de.. – nem találta a megfelelő szavakat. – Meg is halhatnál! – mondta aggódóan. Rick felvillantotta mosolyát és felemelte a kezét, hogy Jenna jobban láthassa a gyűrűt az egyik ujján.
- Ez mire jó? – kérdezte, szinte már meg sem lepődve.
- Nos, ez megvéd a természetfeletti haláltól. – tájékoztatta. – Hiába „csapol” meg, nem halok meg. Hiába töri el a nyakamat, nem halok meg. Folytassam? – Jenna megrázta a fejét.
- És ez csak természetfeletti erőkre jó? – kérdezte és akkor döbbent rá hogy Jeremynek is ehhez hasonló gyűrű éli mindennapjait a fiú ujján.
- Igen, csak arra. Szóval másra már nem jó, mondjuk, ha netán balesetet szenvednék, nem élném túl. – mondta gyengéden. – Amikor tegnap elmentem, ne haragudj, de éppen akkor is „vámpírvadászaton” voltam. Én szeretlek, mindennél jobban! – Jenna elhitte, mindent elhitt, amit eddig a férfi volt. Még a vámpír témát is, ha nehezére esett, de akkor is. Bízott Rick-ben, és ez mindennél fontosabb.
- Én is szeretlek! – mondta s a férfi odament hozzá és szorosan átölelte.

Stefan ahelyett, hogy Elenának szólt volna valamit, újra Damonnak ment, hogy rajta töltse ki a haragját. Először nem történt semmi, de aztán Stefan váratlanul megállt s olyan hirtelen, ahogy abbahagyta, gyorsan végrehajtotta a következő „feladatot”. Vámpírsebességgel megragadta Damont és beleharapott a nyakába. Furcsa, hiszen a vámpír mindig ember vért iszik – legalábbis általában, mert van, aki állati véren él – most pedig ez olyan pillanat volt, ami nem szokott valósulni a „történelemben”. Egy vámpír a másik vámpír vérét issza. Megszokott helyzet ez?
Elena egyből kapcsolt, megragadta Stefant és elkezdte rángatni Damon közeléből.
- Stefan! Engedd el! – mondta hisztérikus hangon. A fiatalabb Salvatore-nek ez sem volt elég. Aztán mikor Elena látta, hogy Stefan valamennyire távolodni kezd Damon-től úgy gondolta itt az ideje, hogy megtegyen valamit, amit a lányok előbb utóbb megtesznek. Elena Stefan elé állt, először az nem értette a helyzetet, de mikor az ifjú hölgy meglendítette a lábát és ágyékon rúgta a fiút egyből kapcsolt s a középsőjéhez kapott. Elena megragadta Damon kezét és kihúzta a Salvatore villából s szaladni kezdtek a Gilbert ház felé.
Lihegve beértek a konyhába, most még a férfi is kifáradt, akiből szinte minden erő elszállt. Elena a konyhába húzta Damon-t és felemelte az állát.
- Jól figyelj! – mondta s egy késért nyúlt. A keze fölött elkezdte ide-oda limbálni, nem tudta melyik szögből lenne jó elvágni.
- Nem! Elena, nem iszok belőled! – tiltakozott, még soha nem hallotta ennyire határozottnak a férfit.
- De muszáj!
- NEM! – mondta még jobban hangját felemelve. Elena két ujját a férfi puha ajkaira tette. – De, én nem akarok belőled inni!
- Sss.. – csitította. Ajkait a férfiére tapasztotta s körbefonta a kezét a nyakánál. Mikor azt a fiú viszonozta Elena a levegőbe megvágta a kezét, elrántotta magát Damon-től s végtagját a férfi szájához nyomta. Damon ismét tiltakozott, de belátta, jobb, ha nem ellenkezik.
Pár perccel később az idősebbik Salvatore abbahagyta az ivást és elvette Elena puha, törékeny kezeit a szájától.
- Még innod kell! – utasította a lány, s ismét a férfi szájába akarta nyomni, de az megakadályozta.
- Már így is tele vagyok! – ugyan. Ezt mondaná a nagy Damon Salvatore? Régebben 5 lány vérével se tudott úgy betelni, mint Elenáéval.
- Ha-ha-ha. – mondta Elena s egy papír zsebkendőt nyomott a „sebéhez”.
- Hát, ha-ha-ha. Ez ennyire vicces? – kuncogott és nekinyomta homlokát a lányéhoz.
- Igen. – suttogta. Elena annyira belemerült sebének ápolásába hogy észre se vette azt a melegséget, ami az ajkainál van. Az a csók, annyira forró volt..

51 megjegyzés:

  1. Szia Dóry! (:
    Eddig még nem láttalak itt, örülök hogy erre tévedtél! Nagyon köszönöm. *_*

    VálaszTörlés
  2. Hát, már pár hete itt lézengek, de most rászántam magam, és komit is írtam *büszkefej* :D
    És most időm is van, szóval rendszeres olvasód is leszek :D
    De cserébe hamar kérem/kérjük a frisset :D
    Szióka :D

    VálaszTörlés
  3. Wow! :O Ez meglepetésként ért, tudod ezzel az utolsó szóval kellene leütnie valakinek éjjel, hogy tudjak aludni. Jó jó! Nem kell leütni, na. xD Tényleg, nagyon nagyon szépen köszönöm, és wáá, annyira örülök neki. Hát, hetenként van friss, de majd becsúsztatok pár onehost-ot vagy infókat a fejezetről! ; D

    VálaszTörlés
  4. Az jó lesz :D
    Egy tipp :D
    Szerintem már kezdheted megszokni, hogy nagyon idegesítő vagyok. Egyfolytában beszélek.. Itt viszont írok.. Szóval több ezer komi lesz tőlem :D
    volt olyan, hogy kevesebb mint 1 óra alatt összehoztam az egyik blogon a 30 komit xD
    remélem nem utálsz.. annyira xD
    na de má megint jártatom a "szám" (kezem) , szóval megyek inkább aludni xD
    na szia
    Jóéjt

    VálaszTörlés
  5. Nem, baj nem zavar. Ha tudnád én milyen vagyok, olvastam az adatlapodat és látom nálad is előfordul az "5 perces" betegség. xD Alig várom már, nem zavar. Akkor itt lesz körülbelül 2000 kommentár, hogyha én mindre válaszolok, durva lenne. xD Mellesleg, felvettelek msn-re. :P Nyugodtan, mondom, ráérünk, főleg így estefelé. Bár, most én is megyek úgyhogy majd holnap folytatjuk. Köszi még egyszer hogy írtál, és állok elébe a kommentárjaidnak. x) Jó éjt! Puszi.

    VálaszTörlés
  6. Helló újra :D
    Igen, én ráérek.. :D
    Úgysincs kedvem tanulni xD
    Waa ma olyan jó napom volt a suliban :D
    és neked?
    Amúgy oké, hogy felvettél, de már egy hete nem voltam fent msn-en xD de most vissza jelöllek. :D
    sőt fészbuukon is rég voltam xD

    VálaszTörlés
  7. Szia.
    Ez a rész eddig az egyik kedvencem!:) <3
    Jenna okosabb lett!xĐ
    Elena meg jól cselekedett Stefannal szemben!:) xĐ
    És ismét a vége a legjobb!(y) *.*
    Így tovább!:DD
    Puszi.

    VálaszTörlés
  8. ej-ej.
    előtört a harcias éned.
    no de nagyonjó.
    rég nem beszéltünk-írtunk.
    hiányzol édes.
    csók. (L)(K)

    VálaszTörlés
  9. Helló Dóry!
    Hát ne haragudj(atok) hogy csak most írok, de eléggé keveset gépezek mostanában. xD Nekem is eltelt, huh, végre túléltem a mai napot. Annyira örülök neki. XD Rendben, köszi hogy visszajelöltél, majd fészen bejelöllek. XD

    VálaszTörlés
  10. Szia Aina! (:
    Köszönöm szépen. Muszáj volt megtudnia. Enciii ajánlotta az ötletet, mert kérdeztem tőle hogy "Elena pofon húzhatja Stefant?" erre ő "Persze. Felőlem tökön is rúghatja" úgy hogy így volt "az eset". Köszi még egyszer, remélem a következő fejezet is tetszeni fog... ; D

    VálaszTörlés
  11. Szia Anna!
    Igen, most bunyózni van kedvem. XD De, azért köszönöm szépen. <3 Igen, sajnos. :( Mindig elkerüljük egymást, szívem. Csók neked is. (K)(L) XD

    VálaszTörlés
  12. Szia :D
    semmi gond :D Én se jutok mindig géphez :D
    Mivel néha úgy kell csinálni, mintha tanulnék xD
    Okéé. Dóra Hegedüs néven találsz meg.. És a profilképen egy bányarém van, kék a háttér.. öö fehér póló van rajtam.. remélem megtalálsz :D
    Na de most lépek, mert most értem haza (Party) , és aludni is akarok, mert egész nap talpon voltam.
    Na pacsi!

    VálaszTörlés
  13. Szia! (:
    Ennek örülök. XD Rendben, oké, megkereslek. Látom nagy PartyFace-s vagy. :P Nem baj az. Utólag is jó éjt!

    VálaszTörlés
  14. Szia :D
    igen, mondjuk nem annyira... :D
    Nem vagyok egy ribi fajta vagy ilyesmi, (bocsi, ha itt valaki az) Mármint úgy értem aki minden nap bulizik pasizik meg ilyenek, de néha kell a kikapcsolódás ;D
    Akkor majd én megpróbállak megkeresni..
    Megmondanád a neved? :D

    VálaszTörlés
  15. Szia, Dóó.
    Én jó értelembe mondtam, remélem nem vetted rossz néven. (: Nem jönnél fel msn-re? Mert itt nem igazán adnám meg, ha nem gond. :P

    VálaszTörlés
  16. Fent voltam, csak akkor meg te nem xD
    de akkor csak írj rám, aztán majd mikor fentleszek, megnézem :D
    dee holnap biztos nem, mert ahw.. csomót kell tanulni :S köcsög tanárok xD
    Egyébként meg nem gond :D

    VálaszTörlés
  17. Szia, Dóó! (:
    Mindig elkerüljük egymást, most csak azért jöttem fel hogy megmondjam, megírtam msn-en a nevemet. Felelősséget nem vállalok semmiért sem! Okés, szerintem én se leszek egész nap (bár, kitudja XD). Jó tanulást és jó éjt! Puszi.

    VálaszTörlés
  18. szia.
    Oké. mindjárt megnézem :D
    köszii
    neked is
    puszii
    Ja, és ezzel együtt megvan a 20 komii :D
    igaz, nem egy óra alatt, de azért haladunk xD

    VálaszTörlés
  19. Szia megint, így pár perc után :D
    Ö bejelöltem valakit, remélem te leszek az :D xD

    VálaszTörlés
  20. Okés, köszi, meg is nézem. Hát igen, jók vagyunk! (Y) XD

    Bejelöltél! Köszi. :3

    VálaszTörlés
  21. Jaa nagyon jók :D
    akkor oké :D
    És amúgy mizu? :D
    Ööö kérhetnék egy kis segítséget? :D
    lécci :)

    VálaszTörlés
  22. Nem tudok semmi különöset. Holnap már megint suli. -.- És veled? Természetesen. Gyere fel msn-re! :P

    VálaszTörlés
  23. Jaa basszus :S Lehetne már nyár :D
    Velem se több :D
    Oké :D

    VálaszTörlés
  24. Amúgy tök jól haladunk :D
    ezzel együtt 26 megjegyzés van :D
    büszke vagyok magunkra :D

    VálaszTörlés
  25. Hát ezzel nem vagy egyedül, én is várom már. Igen, haladunk. (H) Tök király! Kíváncsi lennék msn-en mennyit beszélnénk. Csak az a baj, hogy mindig elkerüljük egymást. :( Lenne már péntek.. új TVD rész. *_* Már CSAK ( csak -.- ) 4 nap.

    VálaszTörlés
  26. Igen? :O új rész? Télleg? Elis felejtettem Jupi :D
    Egyébként azért lett volna jó, mert hoztad volna a frisset :D
    Jaa mindig elkerüljük egymást :D de majd egyszer csak összejön :D

    VálaszTörlés
  27. Ja, ésss 30. Komii :P
    Csak összehoztuk :D

    VálaszTörlés
  28. Igen. Tényleg. *_* Ó, de rendes vagy. Nagyon köszönöm. <3 Hát remélem. Most csak felnéztem, nem rég értem haza. Megyek tanulni.. Mert holnap Német meg Nyelvtan témazárót írunk. Szorítsatok! Mondom én, hogy jók vagyunk. :P <3

    VálaszTörlés
  29. Szia.
    Na, hogy sikerültek a Tz-k? :D
    Összehozzuk ennél a fejezetnél az 50 komit? :P
    amúgy nem bánnád, ha kitenném a blogodat a kedvenceim közé? :)
    puszii <3

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Huh, hát fogalmam sincs. Remélem meglesz a négyes, de az ötösre hajtottam - mint általában. XD De írtunk matekból is cetlit, azt akkor kijavította tanárnő és az ötös lett. *_* És neked milyen napod volt?
    Persze hogy mehet, hajrá! ; D Amilyen jók vagyunk összehozzuk. ( oké, ne egozzunk, nem szoktam ) Dehogy bánnám. Ez most komoly? T_T Köszönöm szépen. Puszi neked is. <3 <3

    Most már pedig, igazán összefuthatnánk msn-en is. ;)

    VálaszTörlés
  31. Szia :D
    Akkor gondolom sokat tanultál rá :D Grat ;)
    Egész jó :D 2. órában föci tz -.-"
    Én se szoktam egózni, de ez biztos össze jön :D
    Tényleg komoly :D imádom a blogodat :D
    Puszii <3
    Jaja, jó lenne "összefutni" :D De múltkor is felmentem, és kapásból 4-en rámírtak xD
    szóval.. :D de megpróbálhatjuk, max rejtve leszek :D
    Ja, és lehet, hogy az első pillanatban megutálsz majd.. őrülten hülye vagyok, és jókedvű ^^ xD
    na most már tényleg megyek :D
    pacsii :D

    VálaszTörlés
  32. Szia, megint. x)
    Hát, a matekra nem tanultam, csak a szabályokat, mondjuk az volt is benne. Ennek örülök. Remélem jól sikerült.
    Ááááá, nagyon nagyon köszönöm. <3 Azt hittem élőbe mondod, bár azt se bánnám. Akkor csinálj egy msn-t csak is nekem. xD Amúgy hát, ezzel jár a híresség. ;P
    Jaj, dehogy utállak. Én is az vagyok, szóval no para. :P
    Rendben, még beszélünk.
    Helloszia. <3

    VálaszTörlés
  33. Szia ismét :D
    Uhh én utálom a matekot xD
    Nem vagyok híres xD :P
    Annak örülök, hogy nem utálsz :D
    Pacsii <3

    VálaszTörlés
  34. Szia, megint. : D
    Hát én se szeretem annyira. :) Dehogynem. :P Dehogy utállak, örülök hogy végre tudtunk beszélni msn-en is, még ha te blogokat olvastál is. :P xD
    Puszipacsii <3

    VálaszTörlés
  35. Szia :D
    Szerintem a matekot senki nem szereti xD
    Tényleg nem vagyok híres xD
    Amúgy én se utállak téged ;D
    Jaja, jót beszéltünk, habár nem sokat :D
    Bocsi, csak most, hogy újra elkezdtem blogolni, még több jó blogot találtam, és hát muszáj őket elolvasni :D
    Amúgy itt mikor lesz friss? Alig várom már :D
    Imádom az olyan blogokat, ahol Damon, és Elena a főszereplőő :D csak sajnos nagyon kevés olyan van.. De akkor is a tiéd viszi a pálmát :D
    puszii <3
    Pacsii neked is xD

    VálaszTörlés
  36. És a 40 :D
    Jeee :D
    Bocsi, de ezt muszáj volt :D
    xD
    Na most már tényleg eltűnök :D
    pacsii

    VálaszTörlés
  37. XD
    Látom, tényleg elvagy. Ennek nagyon örülök, de komolyan. :)
    Ne! Ne tűnj el!
    Ti mit gondoltok az új részről? Mert én tiszta ideg vagyok.. szegény Rose T_T

    VálaszTörlés
  38. Hogy mi? :O
    Teljesen kiakasztasz. Hozol egy marha jó fejezetet, függő véggel persze, én meg halálra izgulhatom magam, hogy mi lesz..
    Aztán meg végre van új része a TVD-nek? o_O
    Hol nézted? :O :D

    VálaszTörlés
  39. Hát hogy, az. X'D Wáá, köszönöm. De felraktam egy kis infót, ami nem sok de hogyha feljössz msn-re talán kiszedsz majd belőlem valamit. :D www.diaries-online.gportal.hu Ha lejjebb görgetsz megtalálod. :D

    VálaszTörlés
  40. Köszii az oldalt :D
    most nincs kedvem msn-ezni, de muszáj valamit kiszedni belőled, szóval egye fene, és köszii
    :D

    VálaszTörlés
  41. Nincs mit. Hát igen, én erre mindig azt mondom hogy "meggyőző személyiség vagyok". Legalábbis általában. X'D Msn-en folytatjuk! ; D

    VálaszTörlés
  42. Szia.
    Jaaj Segítessz nekem? *.* lécccci :D
    Amúgy már ezzel együtt: 46. :P

    VálaszTörlés
  43. Szia. :)
    Természetesen. Miről lenne szó? Ha feljössz msn-re és nem látsz, az azért van mert most jelenleg rejtve vagyok. Úgyhogy gyere gyorsan még mielőtt nem kell mennem. :) Ezzel együtt már 47. XD
    Puszipacsii <3

    VálaszTörlés
  44. Szia :D
    Bocs, erről már lecsúsztam, de naEm baj :D
    Szombatig van időőm :D
    Habár pénteken Party Time, de szombatig csak tudunk beszélni :D
    ezzel együtt 48 :D
    már csak 2 :P
    Egyébként remélem nem gondolsz rám úgy, mint egy élősködő.. xD mert szinte egész nap ugye a blogodon lógok xD
    pusziipacsii <3

    VálaszTörlés
  45. Szia. (:
    Melyik szombatig? Mert a tegnapi szombat már letelt. XD
    Ezzel együtt 49. :)
    Egyébként, nem gondolok úgy rád. Sőt! Nagyon örülök neki hogy itt vagy.
    Puszipacsii. <3

    VálaszTörlés
  46. Szia :D
    hát ugye most szombaton jár le a szavazás :D
    na mindegy xD
    bocsi, ma teljesen szét vagyok zuhanva xD
    azt se tudom, hogy mit írok xD
    de megvan az 50 !! bontsunk pezsit :P
    puszipacsii <3 xD

    VálaszTörlés
  47. Szia Dóó! :)
    Bocsi, hogy csak most írok. Meghosszabbítottam úgyhogy, no para. Nem baj, megesik az emberrel. Már ha ember az illető. :P
    Jaja. Ez pedig már az 51-ik. (:
    Puszpacsii <3

    VálaszTörlés

látogató van itt