2011. március 27., vasárnap

Szünet..

Kedves Emberek!
Csak erre az elhatározásra jutottam.. Egy ideig szünet lesz. Nem tudom meddig. Talán 2-3 hétre. Szeretnék ihletet meríteni, de nem megy így. Semmi energiám nincsen most az új fejezetre. Egyszerűen nem jönnek a szavak. Biztosan azért van, mert itt a tavasz a jó idő.. Másfelé terelődnek a figyelmek, vágyunk a szabadba.. Ugye értitek mire gondolok? Biztosan Ti is így vagytok ezzel. 
Mindig elmondom, hogy annyira jól esnek a kommenteitek és a "tetszik"-ek. Soha nem számítottam volna arra, hogy valaha is el nyeri a tetszéseteket a történetem. Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm! Nem tudom elégszer elmondani.
Most ezzel a pár szóval búcsúzom egy ideig. Legyetek jóók! ♥

visszatééreek

4 megjegyzés:

  1. sziaa:)
    sajnáálom,hogy nélkülöznünk kell téged:'(
    remélem azért visszatérsz még egyszer..

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    egyetértek az előttem szólóval.és már nagyon várom majd hogy legyen új rész de kibírom majd valahogy,remélem :)
    és újult erővel majd ha visszatérsz,mi várni fogunk :)
    puszi,Nessie

    VálaszTörlés
  3. Sziaa.
    Sajnálom, hogy szünet lesz mert nekem nagyon tetszik az egész töri. De izgatottan várom, hogy újra legyél majd.:)
    Puszi: Zsófi.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nem örülök, hogy nem folytatod a történetet, szomorú is lettem, mikor láttam, hogy szünet lesz...de megértem! Remélem mihamarabb visszatérsz! Puszi Neked! :)

    VálaszTörlés

látogató van itt