2011. március 9., szerda

Szerepjáték.

Itt vagyok, gyermekeim! XD
Na, jó, most tegyük félre a viccelődést. Szóval, megnyitottam a szerepjátékomat. Egy kis információt el szeretnék árulni ezzel kapcsolatban. A második évadtól indul. Katherine itt van a városban. Elena tud arról, hogy fel akarják használni az átok megtöréséhez. Caroline vámpír, mellesleg Tyler is megölt valakit, így kiváltotta az átkot. (Mason bácsi, már nincs itt.) Elijah életben van. (Visszahoztuk.) El kellesz majd egy Klaus is. Szóval jelentkezzetek!

Szabályok:
Ha regisztrálás előtt állsz, előbb mindenképpen olvasd el ezt a pár sort, hogy később ne adódjon probléma. 

Kedves Látogató!
Ha regisztrálás előtt állsz, előbb mindenképpen olvasd el ezt a pár sort, hogy később ne adódjon probléma.

1) Kérlek titeket, hogy mindenképpen tisztességesen beszélgessetek egymással. Van olyan helyzet, amikor odaillik mondjuk a : b+, vagy az, hogy cseszd meg! . De a „Beszélgető”-be ne szidjátok egymást!
2) Ne regisztrálj olyan karakterrel, amelyikkel már vannak. A „Foglalt Karakterek”-be le van írva, hogy melyik szereplő foglalt. Később ez kellemetlenségeket okozhat, mivel ha azzal regisztrálsz akivel már van, akkor sajnos nem tudom elfogadni. Lehetőleg ne bukkanjanak fel eltűnt Pierce/Salvatore/Gilbert testvér.
3) Ha esetleg olyan jelenetre kerülne a sor, akkor ne nagyon durván vagy írjátok oda hogy: +18. Mert lehet valaki nem kíváncsi rá.
4) Ne öljetek meg senkit, a másik karakter beleegyezése nélkül!
5) Összefoglalva ennyi lenne. Kérhettek házat nyugodtan, vagy adhattok ötletet! Nem harapok (annyira). : D


Siessetek Damon-ök! Én vagyok Elena. Jaj, mit vállaltam! Stefannal kellesz itt.. na mindegy, nem mondok semmit. Majd összehozom én Damon-nal.XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

látogató van itt