2011. március 8., kedd

Regélés. Szavazás. Kérdés. Díjak

Kedves Látogatóim!
Ezen az úton szeretném megköszönni nektek a sok-sok kommentárt és feliratkozót. Nem is hiszitek mennyire jól esik ez nekem! Sohasem gondoltam volna, hogy idáig eljuthatok. Ezt csak nektek köszönhetem. <3 Nagyon hálás vagyok érte. Azt hiszem, valahogy meg fogom hálálni. MONDJUK, CSÜTÖRTÖKÖN A 20. FEJEZET? Ha tetszik az ötlet, akkor "tetszik"-eld a bejegyzést, vagy írjátok le hogy: Szeretnénk a fejezetet csütörtökön! Ha kettőnél többen szeretnétek/tetszikeltek, akkor felkerül. Ha nem, akkor sajnálom. Csak Kedden. XD Itt az alkalom. Aki szeretné megtudni, hogyan folytatódik tovább Elena élete és Damon boldogsága / szomorúsága, akkor ÍRJATOK! XD Akkor ezt a témát most le is zárnám. :) Ezt pedig nektek csináltam (megjegyezném: nem valami szép az írásom) : 

http://oi53.tinypic.com/xdv6zq.jpg
Azért, mert szeretlek titeket, és mert megérdemlitek. :)



Másik nagy téma a: Szavazások.
Először is, szeretném megköszönni, hogy jó múltkorába sokan szavaztatok arra, hogy jó a történet.

SZERINTETEK MILYEN A TÖRTÉNET?
Nagyon jó!
  32 (84%)
Nem rossz, van még mit fejlődnöd.
  3 (7%)
Nem jó.
  3 (7%)

Szavazatok száma: 38
Közvélemény-kutatás lezárva

SZERINTETEK ELENA MEGHALT?
Igen,sajnos.
  0 (0%)
Igen, remélem.
  3 (10%)
Lehetetlen!
  16 (55%)
Szerintem nem.
  10 (34%)

Szavazatok száma: 29
Közvélemény-kutatás lezárva

(máris indítok egy újat)

De kis gonoszok vagytok. :P Úgy látszik átvettétek a Katherine stílust. ( Jó értelembe mondom! ) Elmondanám, hogy ha írtok/tetszikeltek akkor csütörtökön kiderül, hogy meghalt-e Elena vagy sem.

ésés.. a Harmadik nagy téma: Szerepjáték.
Földrajz tanulás közben, ötlött eszembe azaz ötlet, hogy kéne csinálni ilyen szerepjátékot. Második évadtól indulva, vagy az egyik résztől. Ti döntöttök. Szeretnék még olyat, hogy akár a könyv alapján is. Vagy azt is belecsempészni. Értitek mire gondolok? Az a baj, hogy nem vagyok jó a magyarázásban. Szóval, a lényeg hogy én is regisztrálva lennék és szerepezhetnénk egymással. Én nagyon örülnék neki! De csak rajtatok áll. Kérlek titeket, hogy a kommentbe írjátok le, mit gondoltok erről is. Mondom: RAJTATOK ÁLL MINDEN!

végül pedig : kaptam még egy díjat, de ezt már Zsazsától!
Nagyon szépen köszönöm, hogy érdemesnek tartottál arra, hogy az én blogom az egyik legjobb. Köszönöm szépen nagyon. < 3 ( Most értelmes voltam. )


Akiknek továbbadom:
Vampire Girl
Killa
Enciiiii

KÖSZÖNÖM MÉG EGYSZER! Vampire Girl, eddig nem adtam neked díjat, de igazán megérdemled/megérdemelnéd. A többiek is, természetesen. <3 Csak ő még nem kapott tőlem. :P

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! További szép estét! :)

4 megjegyzés:

  1. Először is köszi a díjat.Nagyon aranyos vagy! Másodszorra nekem tetszik az ötlet, hogy csináljunk szerepjátékot. Én már voltam egy ilyennek a része és tök jó volt. Én ajánlom mindenkinek tök jól el lehet vele lenni.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Vampire Girl!
    Nagyon szívesen. :) Rendben, akkor csinálok. Már egy emberért is érdemes. <3 Még megtanulom az irodalmat + matekot, és jövök csinálom. :D Hanyadik évadtól induljon?
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem a második elejétől!
    Puszi
    U.I: bár nekem mind1! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Rendben, én is arra gondoltam. :) Akkor létrehozom a modulokat, meg majd még regélek egy kicsit. Hamarosan leírom az oldalra is. :)
    Addig is puszi!

    VálaszTörlés

látogató van itt