2011. január 28., péntek

Kimaradt jelenet + információk

Sziasztok! Megint én vagyok.
Hoztam nektek egy kimaradt jelentet, amit eleinte beleraktam volna de túl sok párbeszéd van már így is benne - vagy nem? - ezért azt a részt teljesen kivettem, mert szinte itt is csak beszélnek.

Sztori:
Elena nem rohan Damon után, hanem durcásan felmegy a szobájába.

"Elena durcásan a lépcső felé vette az irányt. Dühös volt nagynéniére, eddig mindig megengedte, hogy a fiúi itt legyenek.. legalábbis régen.
- Elena! 10 perc múlva vacsora! – kiáltott fel az emeletre.
- Nem vagyok éhes! – ezután egy ajtócsapódás hallatszott.
- Nők.. – mondta Jeremy kilépve a szobájából.

- Ennek meg mi baja? – kérdezte leérve az emeletről. Jenna nem azonnal válaszolt, először, Jer elé rakta a szendvicset és egy pohár narancslevet. A fiú enni kezdett.
- Most kaptam azon, hogy Damon Salvatore-vel csókolózik.. – válaszolta könnyedén. A fiatal Gilbert kiköpte a falatot.
- Hogy mi? – kérdezte elkerekedett szemekkel. – Az nem lehet.. és Stefan?
- Ha jól tudom, megcsalta. De azért még akkor sem kellene egyből lecsapni a bátyára.
- És ha Damon csókolta meg, s nem pedig fordítva?
- Ááá.. azt kétlem. Nem húzódtak el egymástól miután rajtakaptam őket. Gondolj csak bele! Szerinted miért ment fel olyan durcásan? Azért mert elküldtem az idősebbik Salvatore-t. Enny…. – ekkor nem tudta befejezni a mondatot.
- Nagyon örülök, hogy jelenleg engem beszéltek ki! – mondta Elena és leült Jeremy mellé a székre.
- Mond csak, te normális vagy?! – kérdezte a fiatal Gilbert.
- Ezt most komolyan kérdezed? Szerinted az vagyok, miközben van egy hason…  - ekkor Jeremy intett a fejével, hogy fejezze be, mert Jenna nem tudja, miről van szó.
- Micsoda? – kérdezte a nagynénijük a pultnak támaszkodva.
- Miközben aaaaaaaa …. – nyújtotta el a mondatot.
- Miközben a hasán van egy saláta. – vigyorgott Jeremy.
- Hogy mi? – kérdezte hitetlenkedve, ekkor Elena felhúzta a felsőjét, és Jer egy salátát nyomott a hasára, ami majonézes volt.
- Látod? – kérdezte elégedetten.
- JEREMY GILBERT!!– ordította és felszaladt az emeletre."

Úgy éreztem, hogy ez nem kell bele. Semmiképpen sem. Nem a történethez illő. Szóval vegyétek ezt egy "bakiparádénak".

INFORMÁCIÓK A KÖVETKEZŐ FEJEZETRŐL.
Dorcimat idézve: "messze van még a Kedd". Azért amilyen rendes vagyok, ugye bár. ; D ( Ezt Dóónak üzenem. ). Itt vannak az információk az új fejezetről.

● Elena még mindig a földön hever a temetőbe, mikor valaki megmenti...
● Jenna nénivel lesz valami..
Alaric beszélgetni fog Damonnal
Elena újra menni fog iskolába.. ( igen, hogy a történetem minél vontatottabb legyen. xD )amelyik le van húzva az csúszik!


Igaz, ez egyáltalán nem sok információ és szinte nem is spoiler, de azért remélem örültök neki. :D
( holnap kirakom a díjamat amit kaptam Killától, köszi neki nagyon. <3 )

2 megjegyzés:

  1. Köszii <3
    Már alig várom a frisset :D
    puszii

    VálaszTörlés
  2. Nincsmit Dorcim. <3
    Örülök, hogy várod.
    Puszi, pacsi neked is. <3

    VálaszTörlés

látogató van itt