2011. január 29., szombat

Díj. Első díjam! ♥

Sziasztok, ismét!
Lehetséges hogy már mindennap írok az oldalra. Azon gondolkozom hogy nyitok egy blogot, ahol próbálok interaktívabb lenni. Mit gondoltok róla? =) Kaptam egy díjat, az ez első díjamat! És nagyon nagyon sok, millió köszönet Killának. Köszönöm köszönöm.


Szabály:
5 embernek kell átadnod a díjat, mégpedig az általad leginkább kedvelt bloggereknek, s intézz hozzájuk pár sort, miért is ők a kitüntetettek!
Valamint írnod kell magadról öt olyan dolgot, ami szerinted érdekelheti az olvasóidat.
És ne felejtsd el értesíteni a díjazottakat, hogy mielőbb átvehessék a kitüntetést! :)

Öt dolog rólam:
● szeretek beszélni és hülyülni a barátaimmal. Ha belelendülök akkor csak később tudom abbahagyni, és néha (sokszor) rám jön az öt perc.
● imádok szerepjátékozni és írni. Azt hiszem, az első történetemet hét évesen írtam, amit ha most visszanéznék elég gagyi lenne. x)
● hatalmas TVD fanatikus vagyok, legalábbis én annak mondom magamat. Eddig láttam az összes részt és a könyvekben is megvan ami eddig megjelent. =)
● van egy kutyám, Daisy a neve és (lány)beagle. Volt egy halam is, Justin (nem Justin Bieberről lett elnevezve, mert nem bírom azt a csávót. A halam szlogene az volt hogy : " Nem Bieber és nem Timberlake.") aki egy betta splendens, de sajnos az ősszel (2010) meghalt. ( Miután eltávozott, írtam egy olyat hogy : " Justin nem halt meg, mert még a lelkem tengerében mindig ott úszkál.) :( Most ismét szeretnék, de eddig még nem engedik meg.
● sokszor videót készítek. És szeretek is, bár nagyon nem vagyok profi, de én élvezem. Boldog vagyok mikor látom hogy valamelyik videómat több mint 200-an megnézték. (na jó, eddig a 217 a rekordom  Viszont, akkor nem nagyon szeretek készíteni mikor a Vegas folyton lefagy és részek tűnnek el.

Akiknek továbbadom:
encii: szerintem fantasztikusan ír, és nagyon tehetséges. E mellett pedig jó barátnőm. =)
elektra: szintén elképesztően ír, ő is nagyon jó barátnőm. Igaz, most nem aktív az oldala, mivel nemrég költöztek el, és nincs ideje a blogot vezetni (legalábbis egyenlőre).
dóó: írásait nem olvastam, még. Mivel az oldaláról törölte is, de ha újult erővel vág neki a írásnak akkor biztos hogy törzslátogatója leszek. Nagyon jó fej, igaz nem olyan rég óta ismerem, de nagyon jó fej. x)
iceflower: szintén nagyon tehetséges, és jól ír.
● ne haragudjatok, de nem jut eszembe ötödik ember. x(

7 megjegyzés:

  1. Veszettül nyomkodom a tetszik gombocskát, de b*szik működni. (már bocsánat a kifejezésért) Utálom mikor nem működik normálisan a net.
    Szóval ide írom, hogy nagyon jó érzés látni, hogy egy két sor amit írok, örömök tud okozni és örülök, hogy tőlem kaptad meg az első díjad. :))
    Az meg, hogy rád jön néha az 5 perc... ismerős. xD én olyan 5perceket tudok produkálni, ami 5órán át tart, és sírós-röhögő görccsel jár.
    Na ennyit a napi szóf*sásról. küldetés teljesítve.

    p.s.Holnap nézz be jön a következő rész!:P <3 pussz

    VálaszTörlés
  2. Szia Killa! (:
    Sajnálom, hogy nem működik. Mindig van valami baja. ( Semmi gond, mármint a kifejezésért. ) Tényleg, nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat. Nagyon jól esik.
    Ekkor már legalább egy dolog közös bennünk. =) Ismerős, többször nekem is túlhaladja az öt percet.
    Természetes hogy benézek, tudod hogy, mindig nyomon követem az új részeket és várom a következőt.
    Puszi, neked is. <3

    VálaszTörlés
  3. Szia :D
    Köszi a díjat :D
    És gratulálok az első díjadhoz :D
    Amúgy én biztos olvasnám azt a blogod is, szóval szerintem bele vághatsz :D
    Puszipacsi :D <3

    VálaszTörlés
  4. Szia Dorciim! :)
    Nincs mit. Remélem örülsz neki. Köszönöm szépen. Wáá, kösziköszi.
    Puszipacsi. <3

    u.i.: Mindjárt mennem kell msn-ről. Szóval, lehet ma már nem tudok segíteni. De ha megírod miről van szó, akkor válaszolok.

    VálaszTörlés
  5. szia!! Nagyon szépen köszönöm a dijat!!!!!!(L):DGratulalok az elsô dijadhoz, biztos vagyok benne 100 szazalekig hogy megerdemelted! Sajnos meg nincs ITT à gepem, a szallitasal promlematika van :s... À lènyeg hogy szeri van es amint tudok jelentkezem:). Nagyon, nagyon köszönöm dijat!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia Vivim!
    Nagyon nagyon szívesen. (L) Köszönöm szépen annyira aranyos vagy. Kár, már pedig, itt remélem hogy mikor jössz már fel. Remélem minél hamarabb megkapod a géped. Igen, az van. <3 Köszönöm hogy írtál és nagyon szívesen, én is köszönöm. Majd beszélünk! (L)

    VálaszTörlés

látogató van itt