2011. május 10., kedd

Drágáim...

Sziasztok, kedves kis Olvasóim!
Ti vagytok a legjobbak, Tőletek jobbat elképzelni se tudtam volna! Ez volt az első történetem (de, nem az utolsó). Álmomban se gondoltam volna arra, hogy ennyien fogjátok olvasni. Komolyan mondom! Ez annyira új, és furcsa dolog, hogy tényleg van, akinek tetszik. Nehéz megválni Tőletek, mert egyáltalán nem szeretnélek itt hagyni titeket. És nem is foglak!! Lesz egy másik történetem (már létre van hozva). Amibe persze Damon az egyik főszereplő, viszont a "hősnő" nem Elena lesz. Egy kitalált karakter. Az oldalt itt tudjátok elérni. Még nem raktam fel fejezetet, de már alakulóban van az oldal. 
Olyan furcsa, hogy ez lesz az utolsó bejegyzésem. Köszönöm nektek ezt a több mint 6 hónapot. És azt is, hogy kitartottatok mellettem. A sok-sok kommentárt... ♥♥

Ezzel a gyönyörű videóval búcsúznék, amit nem én csináltam, de szerintem csodálatos. (nem engedi beágyazni, szóval itt a link. KATT!)

További elérhetőségeim: MSN || Szerepjáték || Twitter || Youtube

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

látogató van itt