2011. március 6., vasárnap

Ízelítő

Hello mindenkinek! 
Mi újság? Remélem minden oké, és jól érzitek magatokat bőrötökben. Van egy rossz hír. Végül is nem annyira rossz, de holnap iskola. XD 
Most pedig elolvashatjátok az új fejezetből egy kis ízelítőt.

Egy fiatal, női hangra lettem figyelmes az erdőben. Felkaptam a fejemet, és fülelni kezdtem merről jön a hang. Csak zenét hallottam, és azt hogy éppen dúdol valami dallamot. Ez a lány se normális. Este az erdőben, egyedül, fülhallgatóval a fülében. Nesztelenül a háta mögé lopóztam. Elég jó ízlése van.. mármint zene ügyileg. Megszólítottam.
- Egyedül az erdőben? – kérdeztem szarkasztikusan. Nem olyan nagyot ugrott, mint vártam.
- Igen. Szeretek egyedül lenni. – mosolygott. Nem is sejti, hogy mivel beszél..

1 megjegyzés:

  1. nagyon szepen koszonom a dijat dragam! (L) puszi!:D varom a kovi fejit mar:D siess!!!!

    VálaszTörlés

látogató van itt