2010. november 6., szombat

Ismertető

Hello, mindenkinek!
Nicolee vagyok, nem hiszem hogy hallott-e rólam már valaki. A G-Portálon volt oldalam esetleg ha ismerős a nevem akkor biztosan onnan. Ez az oldal azért készült hogy megosszam veletek az írásaimat. Előre szólok hogy : nem vagyok profi, nem fogalmazok tökéletesen és azt se várom el hogy mindenki azt mondja hű de jó a történet, mert biztosan lesz olyan akinek nem tetszik. Természetesen kritikát mondhattok, nem haragszok meg érte, de csak szépen, kulturáltan. A történetről pár szó szeretnék mondani vagyis írni. :P Elena és Damon párti vagyok, szóval a fanficem is Delenás. A második évadot követem mivel annak a 6.-ik részénél csodálatos lehetőség adatott meg nekünk. :P Elena szakított Stefannal, a lány gonosz mása miatt aki felforgatta az életüket, veszélyeztette családja életét. Elena ezért úgy döntött itt véget vet a dolognak. A gonosz más nem más mint : Katherine, majd ő is felbukkan párszor a történetben, úgy ahogy más főszereplők is. Korhatárt nem igen mondanék, nem lesz benne semmi olyan... jelenet mert nem vagyok azok híve. ^^ Azt hiszem ennyi lenne. Jó szórakozást! ( Hamarosan felkerül a történet )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

látogató van itt