2010. november 27., szombat

Interjú matanee-vel :)

Jó napot kívánok!
Úgy látom az előző bejegyzésem kudarcba fulladt, ugyan is egy kérdést se láttam ott. Na, sebaj. ( törölve lett az a bejegyzés ) Akkor hozok én egy interjút, a nagyszerű matanee-vel. Köszönöm szépen azt, hogy minden kérdésemre válaszolt, még lehet lesz ilyen. És azt is hogy ennyire jóba lettünk. <3

Ugye tudjuk nap, mint nap, vagy hetenként dobsz meg minket egy videóval. Amik engem egyszerűen lenyűgöznek. Sokáig tart egy ilyen videó elkészítése?
Hát, ez elég sok mindentől függ. Függ a videó hosszától, a zenétől, a sztoritól, amit a videóhoz találok ki… Na meg a hangulatomtól. :D De általában szeretek egy délután alatt meglenni a videóimmal, nem jó húzni őket, mert úgy sosem lesz belőle semmi, vagy csak nagyritkán.

Szeretnél ilyen területen dolgozni?
Gondolkoztam rajta, és… Még bármi megtörténhet az életben. :D Lehet, hogy trailer készítőként kötök ki valahol, az is lehet, hogy hosszútávfutó leszek, de az is, hogy ügyvéd. Fogalmam sincs.

Milyen komolyabb terved van az életben?
Nos, álmaim azok vannak. :D Filmakadémiára szeretnék menni és szövegkönyvírónak szeretnék tanulni, lehetőleg New Yorkban. Nem lehet rossz Kevin Williamsonnak vagy Julie Plecnek… Az egész VD, a sorozat az ő művük, a színészek szeretik minden ötletüket… Olyan ez, mintha te lennél egy siker forrása, a kezdet. És jó érzés, hogy mások sikerében neked is jut szerep.


Közeleg a karácsony. Várod már? Mit szeretnél kapni?
Imádom a karácsonyt, valószínűleg ez a kedvenc ünnepem. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy elég nagy családom van, így ha van valami vágyam, azt az esetek többségében megkapom. Persze ezt nem veszem magától értetődőnek, és nem hinném, hogy elkényeztetett vagyok. :D Egyszerűen csak beleszülettem egy lehetőségbe. De a tárgyra térve… Kicsit kifogytam a kívánságokból idén. Mindenkire rábíztam, hogy mit kapok. :D


Láttam a videódban, hogy van Vampire Diaries-es felsőd. Nem akarsz eggyel megdobni? Vagy talán maga Ian Somerhalderrel?
Meglátom, hogy mit tehetek majd az érdekedben. :D Iant nem ígérhetem, de ha egyszer a közelébe jutok, megemlítelek neki. Hátha jön magától. ;D


Nagyon szeretjük az Elena/Damon párost. Látsz arra esélyt, hogy egyszer összejönnek?
Az esélyt látom, és szinte 100%-ig biztos vagyok benne. Damon szerelmes Elenába; idő kérdése, és Elenát sem tudja majd hidegen hagyni az egész. Damon egy… Fantasztikus személyiség. Nagyon komplex, és ez teszi őt érdekessé. Nem mellesleg pedig nagyon helyes (hála Iannak :D), és Elenának nem lesz egy idő után oka, hogy gyűlölje. Persze, Damon „megölte” Jeremyt, de egy idő után ez sovány kifogás lesz, hogy eltitkolja az érzelmeit. Ha nem is a mostani vagy a következő évadban, de utána már biztosan kialakul köztük a kölcsönös szerelmi viszony, ami Damonra lesz nagy hatással leginkább.


Kit szeretsz még a sorozatból?
Szerettem Isobel karakterét; ő annyira tipikus, sérült személyiség, hogy akaratlanul is kerestem benne valami kapaszkodót. Annát is kedveltem, de a halála után keresnem kellett valakit, akivel betölthettem az űrt, és most ez a személy Caroline. Az első évadban határozottan nem szerettem, de valahogy felnőtt ahhoz, hogy elnyerje a szimpátiámat, és már fájna, ha eltűnne a sorozatból. Stefannal nagyon jó párost alkotnak, de Tylerrel is ott van a kémia, úgyhogy… Ez egy érdekes szemszög.

De most már komolya fordítva a szót és a rajongói lázt félretéve, jönnek a személyesebb kérdések.
Ha magadra gondolsz, melyik szó jut eszedbe?
Idióta. :D Na jó, igazából… Ezt nem úgy szokták, hogy két szó? :D Ha egy szóval kéne kifejeznem magam, azt mondanám, hogy más. Határozottan másmilyen vagyok, mint a többiek, vagy mint a nagy átlag, és nem csak én érzem magam annak, hanem mások is így látnak. Ha két szóval kellene kifejeznem, akkor azt mondanám, hogy őrült művész. :D Jó előjel.


Mi a legnagyobb álmod?
A New York Film Academy. Ha oda bejutok, és onnan be tudom indítani a karrierem mint szövegkönyvíró, akkor minden álmom valóra van váltva. Húzós, és kemény munka lesz, de úgy érzem, hogy megvan bennem minden hozzá. Kreativitás, kitartás, maximalizmus, és bár kicsit lusta vagyok, de csak azzal kapcsolatban, ami nem érdekel. Ha olyan témában kell ügyködnöm, amit szeretek, akkor nagyon szorgalmas tudok lenni. És úgy érzem, hogy ezt imádnám. (:


Mi ad inspirációt?
Bármi. :D Videókhoz leginkább zenék vagy mások videói, esetleg egy sztori-ötlet, ami megvalósítható, fanfichez azonban bármi. Alap témám a karácsony és a tél, arról bármikor tudok írni. A saját hangulatomhoz is illesztem a ficeket, úgyhogy született már pár borúsabb hangulatú művem. Videókban annyira nem a hangulatom dominál.


Szeretsz olvasni? Melyik a kedvenc könyved?
Régen rengeteget olvastam, de sajnos ahogy haladtam a korral, annál kevesebbet tudtam olvasni. Szeretem a Battle Royale-t és a Félholtakat, ami egy vámpíros könyv, de az Egy gésa emlékiratait is imádtam, nem csak könyvben, hanem filmben is. Meg Cabot könyveit rengeteget olvastam, amíg kisebb koromban író akartam lenni, mindig az ő könyvei szolgáltatták a kreativitásom. Főleg a New Yorkban játszódó könyvei.


Sok barátod van? Na jó, ez talán hülye kérdés volt. Téged ki ne szeretne?
Hidd el, hogy vannak, akik nem szeretnek. :D Úgy tartom magamról, hogy engem valaki vagy szeret, vagy gyűlöl, de nincs a kettő közt átmenet. Fekete és fehér van. Szerintem többen szeretnek, mint utálnak, bár soha nem tudhatom. Nem izgatott az emberek véleménye rólam, mindig csak a legközelebbi barátaim és a családom véleménye számított. Talán azért sem szeretnek páran, mert más vagyok, mint a többiek. De amint mondtam, nem rendít meg. A szeretet, amit sokaktól kapok, mindig erőt ad. (:


Mi volt életed egyik legérdekesebb élménye? ( Persze ha ez már a magánszférádba ütközik, nem kell válaszolnod. )
Mindig érdekes élmény, amikor Amerikába mehetek. Számomra az mindig egy olyan dolog, amiért irtó hálás vagyok, hogy megtehetem, és kiélvezem minden percét. Ez egy lehetőség, ami nem sokaknak adatik meg, és épp ezért fenomenális dolog, hogy én amolyan „kiválasztott” vagyok, aki rendelkezik ezzel. Nagy álmom, hogy egyszer valamelyik barátnőmet magammal vihessem, az még érdekesebbé tenné az egészet. (:


Üzensz valamit a felnövekvő nemzedéknek?
Hú, hát… 16 évesen ilyesmikre kérni? :D Még én sem nőttem fel, és az egyik felem nem is akar, a másik viszont kétségbeesetten vágyik rá. Aztán majd visszasírom. De attól még azt üzenem nektek, hogy nem szégyen másként élni, mint a nagy átlag. Attól lehetnek barátaid, hogy nem iszol, nem cigizel és nem jársz partizni folyton. Nem az a „menőség” kulcsa, maximum a népszerűségé. Ha van egy álmod, akkor harcolni kell érte, és nem szabad feladni azt mondván, hogy „pff, tudod mikor jön ez össze? Soha”, hanem tovább kell menni. El kell hinned, hogy érsz valamit. Az mindennek az alapja. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

látogató van itt